Zamisli jedan neobičan susret – ti, muzej Jugoslavije i letnja kolekcija “Sanja” brenda “Mates”. Ovog puta, moda ne priča samo priču o odeći, već o snovima, bojama i slobodi izražavanja.
Duh inovacije u srcu “Matesa”
“Mates”, već dobro poznati brend dvojice talentovanih dizajnera, Marka Ilijeva i Saše Stevića, nastao je iz želje da se visoka moda i svakodnevni stil spoje u harmoničnu celinu.
Od svog začetka u novembru 2013. godine, brend teži ka tome da u svakom komadu otkriješ deo sebe.
“Sanja” – kolekcija koja govori bojama
Centralna tačka kolekcije “Sanja” jesu haljine živih boja koje te mame da zastaneš i diviš im se. Crvena, posebno, ističe se svojom dubinom i intenzitetom, kao simbol strasti i energije koja se ne može lako zanemariti.
Spoj tradicije i modernog
Ono što “Mates” izdvaja iz mora drugih brendova jeste jedinstven pristup dizajnu. Marko i Saša uspeli su da spoje svoje ljubavi – minimalizam i bogatstvo kostima – i tako stvore kolekciju koja odaje poštovanje prošlosti, ali isto tako hrabro korača u budućnost.
Svaki komad izrađen je s pažnjom, gde čisti krojevi susreću neočekivane detalje koji svaku haljinu čine jedinstvenom.
Nije čudo što su posetioci bili apsolutno oduševljeni prilikom predstavljanja kolekcije. “Sanja” nije samo odeća; to je iskustvo, prilika da svako ko je nosi ispriča svoju priču na nov, uzbudljiv način. “Mates” ovom kolekcijom potvrđuje da moda nije samo o onome što nosimo, već o tome kako to nosimo i šta time želimo da kažemo.
Pogled u budućnost
S obzirom na uspeh koji su Marko i Saša postigli svojom letnjom kolekcijom “Sanja”, nestrpljivo se iščekuju njihovi budući projekti.
Ako je “Sanja” pokazatelj onoga što “Mates” planira za budućnost, ljubiteljima mode širom sveta ne preostaje ništa drugo nego da sa nestrpljenjem očekuju sledeće čarolije koje će ovaj brend doneti u svet mode.