Cliche logo

Fenomen Sidni Svini – Zašto ceo svet luduje za ovom lepoticom?

Za američkom glumicom Sidni Svini poludeo je ceo svet. Svi kažu da je prelepa i prate svaki njen korak. Već poznata po ulogama u projektima ‘’Euphoria’’ i ‘’White Lotus’’, Svini je nedavno dospela u žižu interesovanja nakon objavljivanja romantične komedije ‘’Anyone But You’’, gde glumi zajedno sa Glenom Pauelom.

Ovaj dugo očekivani film podstakao je pažnju oko ove američke glumice, nominovane za Emi, a nama se čini da brendovi lepote to vešto koriste. Ona dobija naše ozbiljno poštovanje za svoj talenat, ali volimo i očiglednu strast ove 26-godišnjakinje prema modi i lepoti.

Zvezda velikog i malog ekrana, ali i redovna pojava na crvenom tepihu – Sidni Svini je u svom najvećem naletu slave i to joj pristaje. Nesumnjivi talenat sa razoružavajuće slatkim stavom, imamo osećaj da je ona neko koga poznajemo ili, u najmanju ruku, neko koga bismo voleli da poznajemo.

Kérastase je nedavno postao brend za lepotu čiji je ambasador upravo Svinijeva. Ovaj profesionalni brend za negu kose ponosno ističe zašto je baš Sidni najbolji ambasador njihovog brenda. Oni je smatraju međunarodnom ikonom moderne ženstvenosti. Sidni Svini treba da bude globalni ambasador brenda Kérastase jer su njen neuporedivi talenat i strast doveli do njenog katapultiranja u prvi plan popularne kulture. Upravo ovo su izjavili iz popularnog brenda.

Za Svini se kaže da otelotvoruje ženu Kérastase sa njenom “snagom da se usuđuje u svim aspektima života”. Rosa Carrico, predsednica globalnog brenda Kérastase, izjavila je: „Privukli su me toplina i magnetizam Sidni, kako na ekranu tako i van njega.’’

„Ona razgovara sa svojim zajednicama sa strašću, usredsređenošću i smislom za humor zbog čega se osećate kao da je odmah poznajete. Ovo je žena Kérastase. Ona koja se usuđuje i ona koja prihvata sopstveno putovanje.“

Svinijeva je takođe imenovana i kao prvi globalni ambasador korejske marke za negu kože Laneige. Kao deo toga, Sidni Svini će se pojaviti u brojnim globalnim kampanjama za inovacije koje će biti lansirane u proleće i leto. Ovo uključuje reklame, plaćene i organske sadržaje na društvenim mrežama i lične nastupe za Laneige.

Sidni je takođe postala i zaštitno lice Armani Beauty brenda. Tako se pridružila ovom luksuznom brendu zajedno sa brojnim drugim ambasadorima uključujući Rege-Jean Page, Cate Blanchett, Tessa Thompson, Jackson Iee i Nicholas Hoult.

Prema čelnicima Armani Beauty brenda, Svinijeva je oličenje “dubokog, slobodnog duha” ženstvenog parfema My Way – za koji je radila kampanju prošle godine.

Glumica je ponovo stigla u bioskope sa svojom ulogom u akcionom trileru Madame Web, što znači da njeno vreme ‘’u centru pažnje’’ još nije prošlo.

Sa ambasadorstvom koje se pokazalo kao popularan način da poznati brendovi stupaju u kontakt sa potrošačima, čini se da Svini nudi atraktivnu priliku za Kerastase, Laneige i Armani Beauty – dok paralelno nastavlja svoju impozantnu glumačku karijeru.

Share post